Klacht: Algemeen niet tevreden

op 10 september 2018 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Geachte,
We zijn onlangs bij jullie op een midweek vakantie geweest. Dit van 309 tot7092018 dit te winterberg . Bij aankomst in ons huisje 138 lag het handdoeken pakket en de kaarsjes en schoonmaak pakket op grond gesmeten in de gang. S avonds gingen we in het restaurant van het park eten ,we kregen ons eten en maar hadden geen bestek hebben en bestek gevraagd en het duurde toch een kleine 5 min voor we en bestek kregen . De dag erop dús dag 2 begon ook goed bij het tafel dekken zagen we dat de borden noch vuil waren bruine randen van koffie Als je een foto wilt stuur ik jullie die door! Dan wilde de vrouw breedtes afbakken in de oven die ging enkele minuten die viel uit . Alles op het scherm was weg na een half uur wachten kwam er terug iets op het scherm terug geprobeerd en weer het zelfde verhaal van ervoor. Dus ons besluit stond vast eens gaan ontbijten in stad . Bij terug komst naar de receptie gegaan en daar ons probleem uitgelegd . Ze gingen het oplossen . De oven s avonds geprobeerd en die werkte dan perfect. Op donderdagavond gingen we terug eens gaan eten alles was goed . Maar mijn vrouw wilde noch een hamburger meenemen van de take away maar dat kon helaas niet omdat het gesloten was . Maar de openingsuren waren tot 20u30 . alhoewel het noch maar 20u 05 was als mijn vrouw haar hamburger wilde bestellen .
Dus en slechte vakantie achter de rug ons zien ze er zeker niet meer terug. In winterberg .
Mvg

Een betere opvolging

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Landal GreenParks over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Landal GreenParks in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Claudia Brennecke