Klacht: Wederom niet bezorgd

op 27 augustus 2019 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag weer geen AD ontvangen,dit gebeurt met enige regelmaat.Het stupide aanbod van AD is dat het abonnement een dag opschuift…
Waarom niet standaard nabezorgen of eens bloemetje of kadobon voor ons als trouwe klant?

Gewenste Oplossing:

Elke dag gewoon dekrant in de bus en nabezorging incidenteel

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Reactie van de melder van de klacht Middland1

3 weken geleden - AD bezorgt weer niet! Na het bandje dat dit keer toezegt dat krant wordt nabezorgd klantenservice gesproken Zij registreren eea als ernstige klacht...vervolgens wordt krant niet nabezorgd Volgende dag weer een krant maar na 0700 dus te laat AD heeft zn zaken duidelijk niet op orde

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Middland1