Klacht: Ten onrechte betaald

op 16 april 2019 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Al langer dan 40 jaar ben ik abonnee geweest op het AD. Altijd is mij voorgehouden dat ik tijdens vakanties de bezorging kan stopzetten. De abonnementsperiode zou daarop aangepast worden. Zelfs gisteren nog,15-04-2019, is mij dat door de helpdesk verteld. Het blijkt NIET WAAR te zijn. De regeling is al sinds 1 mei 2015 stopgezet, zonder dat de eigen helpdesk dat weet. Ik heb dus sindsdien betaald voor tenminste 100 kranten die ik nooit ontvangen heb.
Dit was voor mij de bekende druppel. Ik heb het abonnement onmiddellijk opgezegd. En wat blijkt nu? AD biedt mij 18% korting als ik toch abonnee blijf. Ik heb dus behalve de n iet ontvangen kranten ook nog eens 18% teveel betaald.

a. 18% korting en dat niet voor 1 maandkwartaaljaar, maar zolang ik abonnee blijf.
b. Een vergoeding voor de 100 nooit ontvangen kranten.
c. Een vergoeding voor de 40 jaar lang betaalde te hoge abonneekosten.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Reactie van de melder van de klacht Okhuijsen

5 maanden geleden - Wordt niet door AD in behandeling genomen!!! Fantastische afhandeling, ????????

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Okhuijsen