Klacht: Te vaak niet bezorgd

op 26 juli 2019 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Te vaak niet bezorgd en een antwoord ven de klachtentelefoonlijn door een robotjuffrouw, waar je niet verder mee komt . Graag antwoord van een persoon.
We hoeven geen digitale krant , we missen dit jaar al drie keer de zaterdagKrant en verschillende keren door de weeks geen AD. Een dag minder betalen zoals de telefoonstem aanbood schiet ook niet op.

Gewenste Oplossing:

Pas als ik iemand heb gesproken

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 6had6