Klacht: slechte bezorging

op 01 januari 2019 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

herhaaldelijk krijg ik geen krant en vele keren ook veel te laat.
i.v.m. dat ik zelf geen internet heb en ik per telefoon alleen maar standaard klachten kan melden aan een computer waarbij ik onnodige telefoonkosten moet maken met gemiddeld wachttijd van 5 min. wil ik u langs deze weg via mijn zoon u mede delen dat ik nu eerst wil zien dat het nu wel goed gaat alvorens ik weer daar voor wil gaan betalen. Ook ver wacht ik een compensatie voor de gemaakte kosten en ongemakken die ik in het afgelopen jaar heb gehad.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn klacht van hierboven is verholpen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J de Sain