Klacht: Ongewenst abonnement

op 03 januari 2019 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Ten tijde van de 4-mijl te Groningen (editie 2017) aangesproken door een verkoper, twee week gratis het AD proberen! Prima dacht ik, zeker omdat ze mij erop attendeerde dat ik nadien gebeld zou worden of het welniet bevalt en ofik wel niet het AD wil blijven lezen.

Na inschrijving kreeg ik direct een e-mail met de voorwaarden van een jaarcontract, hierover contact gehad met de klantenservice, het zou beëindigd worden.

Des ondanks zie ik vandaag de dag dat mijn abonnement nog altijd actief is en ik nog steeds betaal voor een krant die ik niet lees. De klantenservice hierover bericht, zij willen pas vanaf 02-2019 mijn abonnement beëindigen.

Enorm vervelend, niet volgens afspraak en uiteindelijk ontzettend veel geld kwijt aan een krant die ik niet lees.

Tevreden zou ik zijn wanneer het AD mijn abonnement beëindigd per de ingangsdatum, medio sept. 2017

Wegens valse beloftes ben ik langere tijd verbonden aan een krant die ik destijds direct via de klantenservice heb beëindigd. Volgens het AD is dit niet het geval waardoor ik nu onnodig en ontzettend veel geld kwijt ben aan een krant die ik niet lees.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tsicoen