Klacht: Ondanks opzegging toch krant en rekening en geen enkele reactie op brieven

zoefi op 30 januari 2013 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Op 1 oktober 2012 bevestigt het AD per mail mijn opzegging met ingang van 1 januari 2013. In januari ontvang ik echter gewoon de krant (gelukkig is mijn overwintering niet doorgegaan, want anders was mijn brievenbus volledig verstopt geraakt). Op 7 januari bel ik met de lezersservice. Daar wordt mij verteld dat ik de krant nog krijg tot 12 januari omdat ik in november de bezorging 12 dagen opschortte vanwege vakantie en dat ik daarvoor uiteraard ook moet betalen. (De incasso voor januari had ik gestorneerd overigens.) Dit klopt niet volgens mij en ik schrijf een brief op 7 januari 2013 aan de lezersservice. Geen reactie. Op 22 januari heb ik weer telefonisch contact en wordt mij gezegd dat ik de krant tot 24 januari krijg en daarvoor ook moet betalen. Ik schrijf op 22 januari aan brief aan de directie van het AD. Tot op heden geen reactie onvangen. Op 29 januari valt er een brief van Intrum Jusititia in de bus, het incassobureau waarvan het AD gebruik maakt. Onder protest heb ik betaald, maar het AD zit volgens mij helemaal fout. Een vriend van mij maakte een paar jaar geleden hetzelfde mee met een opzegging van het AD. Blijkbaar kan de administratie een opzegging niet correct verwerken. Jammer, want verder heb ik helemaal geen klachten.

Een fatsoenlijke reactie van het AD op mijn brieven en het intern nagaan waarom het correct verwerken van een opzegging niet lukt.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door