Klacht: misleiding jaarabonnement

op 28 mei 2019 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Blijkbaar heb ik zonder mij te realiseren door op een knop in een mail te drukken me voor een jaarabonnement vastgelegd.
Ik heb geen interesse in een jaarabonnement en heb nooit een duidelijk bericht gehad dat dit jaarabonnement van start ging. Er worden nergens kosten per maand genoemd of dat ik me vastleg voor 12 maanden.
Er is geen mogelijkheid dit via de klantenservice te adresseren, zij zeggen dat ze hier niets in kunnen betekenen. Ook via de website kan ik mijn klacht mbt abonnementen niet kwijt. Hier is uitsluitend een nummer voor het niet (tijdig) leveren van de krant.

Als ik fatsoenlijk te woord gestaan wordt door iemand met bevoegdheden en dat ik de mogelijkheid heb om bijv. binnen een maand te beëindigen ipv dat ik nog 9 mnd vastzit aan een contract dat ik niet wil.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AD abonnement