Klacht: krant niet bezorgt

gerard831 op 21 januari 2012 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

ik heb in de maand januarie al twee keer geen krant ontvangen en ook niet bij melding nabezorgd. een keer de verkeerde krant en twee dagen de krant dubbel bezorgd

de maand januarie

krant op tijd bezorgen

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 23 januari 2012 om 10:01 geantwoord

Beste abonnee,

Bedankt voor uw bericht. Wij stellen het op prijs dat u de moeite hebt genomen om ons te melden dat uw krant niet goed bezorgd werd. Namens AD willen wij u hiervoor onze welgemeende excuses aanbieden. Uw meldingen dragen er in belangrijke mate toe bij dat onze bezorgorganisatie bijtijds actie kan ondernemen.

Uw klachtmelding is in het systeem verwerkt. Dit zou moeten resulteren in een bestendige bezorging. Indien de klachten over de bezorging op uw adres voortduren, kunt u contact opnemen met de afdeling Bezorgservice via telefoonnummer 088 – 0505 555, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en 17.00 – 19.45 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 13.00 uur, of geef uw bezorgklacht door via www.ad.nl/lezersservice.

Webcare AD

Alle klachten die gemeld zijn door