Klacht: bezorgklacht AD

[email protected] op 02 augustus 2014 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag moest mijn zaterdagabonnement voor het AD ingaan.
Echter geen krant aangetroffen. Dan maar een exemplaar gekocht in de supermarkt. Hierin staat vermeld dat je op zaterdag tussen 08.00 en 13.00 uur kunt bellen. Gebeld om 12.00 uur. Kreeg een bandje met de mededeling dat het kantoor gesloten was.
Dan maar inloggen op de site van AD.
Eerst registratie nodig. Na lang wachten een link ontvangen, daarna de registratie verder afgemaakt. Toen ik echter de bezorgklacht wilde invoeren diende ik een abonneenummer te vermelden. Dat nummer weet ik echter niet (aanmelding is per telefoon gegaan !!)

Ik kan dit niet echt klantvriendelijk noemen.

Gewenste Oplossing:

Als de gemaakte afspraken worden nagekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door