Klacht: Bezorging is een zooitje

op 25 september 2019 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Ik ben al jaren geabonneerd op het AD. Sinds juli dit jaar wordt de krant vaak veel te laat bezorgd (na half 9) of helemaal niet bezorgd.
Sinds een paar weken is de bezorger verdwenen en wordt de krant iedere dag veel te laat bezorgd met de auto… Wij hebben de klachten IEDERE dag doorgegeven aan het AD. Vorige week gebeld met klantenservice om eens te horen wat ze hier aan gaan doen. Met veel dreigementen richting de bezorging zou het goed moeten komen en ik zou hierover worden teruggebeld. Terugbellen doen ze niet (na een week niets van gehoord) en de bezorging blijft even slecht ! Het is gewoon een puinhoop daar ! We zijn ook geabonneerd op de Stentor, hetzelfde laken en pak, want het is hetzelfde kranten bedrijf. Er verandert niets, ondanks klachten en toezeggingen. Naar verluid, hoor ik iedereen hierover klaagt. Wat is hier aan de hand ?

Ik ben pas tevreden op het moment dat ik teruggebeld wordt met de mededeling dat bezorging weer op tijd komt (voor 7 uur 's ochtends) en ik financieel gecompenseerd wordt. Verwijzing naar een digitale krant is geen oplossing, want daar betaal ik niet voor...

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mannens