Mijn Klacht:
Ik krijg al een half jaar lang om de twee maanden een aanmaning van Alektum Group. Ik heb netjes gebeld en uitgelegd dat ik niets online besteld heb en ook geen klant is van hun opdrachtgever. De bij Alektum Group geregistreerde naam, emailadres en mobielnummer is niet van mij. Ze proberen tijdens het telefonisch gesprek mijn gegevens achter te halen maar ik heb niets aan hun doorgegeven. Wat een gemene streek. Als ze een aanmaning stuurt dan ga ik ervan uit dat ze weet wie ik ben. Via het referentienummer op de aanmaning hebben ze het dossier opgehaald.
Alektum Group heeft mij twee keer beloofd om mijn gegevens uit hun systeem te halen. Aangezien ik op 23 december 2021 weer een aanmaning krijg, begin ik nu te twijfelen of Alektum Group geen malifide bedrijf is. Vandaag 3 januari 2022 nogmaals heb ik nogmaals geprobeerd om het uit te leggen maar ik krijg een standaard bandje te horen Dit nummer is tijdelijk niet in gebruikt. Belachelijk voor een incasso bureau. Alektum group begint steeds meer op een malifide bedrijf te lijken. Pas op allemaal.
Gewenste Oplossing:
Mijn gegevens uit hun system halen
