Klacht: Onterechte Aanmaning

Zararahou op 17 januari 2021 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb afgelopen week een brief ontvangen vanuit Alektum Group waarin ik aanmaningskosten ontvang m.b.t. een bestelling van Shein. Deze heb ik middels Klarna afgerond. Vervolgens heb ik bijna de gehele bestelling geretourneerd op een artikel na ad. 20,-. Ik krijg echter een factuur voor een bedrag ad. 50,-. Ik was het hier niet mee eens en heb contact gehad met Klarna welke de aanmaningskosten eraf zouden hebben gehaald. De rest diende ik met Alektum af te handelen. Ik kan ze echter niet bereiken, ik heb hen al 4x geprobeerd te bellen zonder enig resultaat.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik enkel het gehouden artikel dien te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Alektum incasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alektum incasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Alektum incasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Alektum incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alektum incasso

Heeft op 19 januari 2022 om 13:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij danken u voor uw bericht. Helaas laten de verscherpte privacyregels (AVG) het niet toe om inhoudelijk te reageren op uw klacht. We willen u derhalve te verzoeken om contact met ons op te nemen via [email protected] (onder vermelding van uw dossiernummer) of telefonisch: 020 – 417 71 77. Uw verweer zou dan zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.

Indien u uw klacht schriftelijk kenbaar wilt maken, dan kunt u deze sturen aan: Alektum B.V., Postbus 20723, 1001 NS Amsterdam

We gaan er van uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

Alektum Group B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Zararahou