Mijn Klacht:
Ik had bij Bakker.com planten gekocht. Ja, makkelijk online bestellen, maar die planten kwamen droog en verdord aan. Ik moest maar foto´s sturen. Een foto wil niets zeggen. Ze zijn te lang onderweg geweest. Er mag iets wat voor mij bestemd is niet bij mijn buren worden afgeleverd. Of de fout bij Bakker.com ligt, de bezorging of bij mijn buren afleveren, ik weet het nog steeds niet. Wat ik wel wil is dat die incassokosten terug worden gestort op mijn rekening.
Maar goed. Pas maakte ik van Wehkamp ook weer zoiets mee en met meerdere bedrijven. Ik had een nieuwe Samsung besteld. Releasedatum mei 2020. Kleur Royal Blue of koningsblauw zoals ze dat noemen. Die stond hier beneden in het trappenhuis. Ik mag blij zijn dat mijn bezoekster via de trap naar beneden liep, want andere had er een pakket van honderden euro´s zo maar foetsie geweest en daar zou ik voor op moeten draaien?
Gewenste Oplossing:
Ik wil die incassokosten terughebben van jullie,. Robin weet mijn NAW-gegevens. Ben het inmiddels spuugzat geworden met iemand die niet uitlevert of iemand die als ik thuisben iets deponeert op de begane grond in het trappenhuis. Mijn NAW-gegevens mogen hier niet kenbaar gemaakt worden en ik verwacht dat geld in maart terug op mijn rekening. Moet nu alles verkeerd lopen door dat achterlijke corona?
