Klacht: Ik heb betaald

Piet02 op 19 oktober 2021 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb product later ontvangen terwijl ik achteraf wilde betalen, iom Klarna heb ik toen achteraf betaald maar het bedrag is weer terug gestort omdat ik 1 cijfer verkeert heb geplaats in het kenmerk, ik kreeg toen van dit incassoburo een brief dat ik op een bedrag van 6,84 € 40,- boete kreeg omdat ik niet betaald maar ik had dus wel betaald,maar ze zijn te beroerd om te kijken onder welke naam het betaald is, dit kun je nl altijd zijn, ze hadden daar geen tijd voor, natuurlijk niet dit leverd geld op..

Het ergste is dat het zo’n arrogant bedrijf is dat ze gewoon zeggen dat ik een fout heb gemaakt en dus moet betalen, totaal geen respect en een luisterend oor,

Ik hoop dan ook stellig dat degene die ik aan de lijn had ook een keer een probleempje heeft wat een eikel.

Maar dat hoort ook bij een incassoburo, een ander woord voor wat ik niet mag gebruiken, het begint met op en het geeft licht.

Ik heb hun wel een bericht gemaild maar krijg gewoon een brief dat ik moet betalen, jammer jammer jammer

Gewenste Oplossing:

Gewoon die € 6,84 betalen die ik ook betaald had maar terug gestort heb gekregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alektum incasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alektum incasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Alektum incasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Alektum incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alektum incasso

Heeft op 19 januari 2022 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij danken u voor uw bericht. Helaas laten de verscherpte privacyregels (AVG) het niet toe om inhoudelijk te reageren op uw klacht. We willen u derhalve te verzoeken om contact met ons op te nemen via [email protected] (onder vermelding van uw dossiernummer) of telefonisch: 020 – 417 71 77. Uw verweer zou dan zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.

Indien u uw klacht schriftelijk kenbaar wilt maken, dan kunt u deze sturen aan: Alektum B.V., Postbus 20723, 1001 NS Amsterdam

We gaan er van uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

Alektum Group B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Piet02