Klacht: Heen contact met alektum

Jordy3434 op 30 december 2021 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer alektum al 2 dagen te contacteren via mail en bellen en beide geen reactie en de telefoon is buiten bereik ik kreeg een mail dat ik binnen 3 dagen me schuld moest betalen maar kan het niet

Gewenste Oplossing:

Dat ze me bellen of reageren want ik wil niet in de problemen komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alektum incasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alektum incasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Alektum incasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Alektum incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alektum incasso

Heeft op 19 januari 2022 om 13:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij danken u voor uw bericht. Helaas laten de verscherpte privacyregels (AVG) het niet toe om inhoudelijk te reageren op uw klacht. We willen u derhalve te verzoeken om contact met ons op te nemen via [email protected] (onder vermelding van uw dossiernummer) of telefonisch: 020 – 417 71 77. Uw verweer zou dan zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.

Indien u uw klacht schriftelijk kenbaar wilt maken, dan kunt u deze sturen aan: Alektum B.V., Postbus 20723, 1001 NS Amsterdam

We gaan er van uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

Alektum Group B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Jordy3434