Klacht: Geen oog voor de klant als slachtoffer miscommuicatie

YvL73 op 16 oktober 2021 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door miscommunicatie na kwijtraken retourzending intern bij leverancier ben ik bij alektum in beeld gekomen. Ze weigeren te luisteren en drukken meer en meer kosten door.. ze negeren uitleg en vinden dat je zeurt. Het gaat mij niet om het bedrag, maar om hoe ze me behandelen. Geen goed woord over voor deze organisatie.

Gewenste Oplossing:

Verantwoordelijkheid nemen dat ook zij fouten kunnen maken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alektum incasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alektum incasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Alektum incasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Alektum incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alektum incasso

Heeft op 19 januari 2022 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij danken u voor uw bericht. Helaas laten de verscherpte privacyregels (AVG) het niet toe om inhoudelijk te reageren op uw klacht. We willen u derhalve te verzoeken om contact met ons op te nemen via [email protected] (onder vermelding van uw dossiernummer) of telefonisch: 020 – 417 71 77. Uw verweer zou dan zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.

Indien u uw klacht schriftelijk kenbaar wilt maken, dan kunt u deze sturen aan: Alektum B.V., Postbus 20723, 1001 NS Amsterdam

We gaan er van uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

Alektum Group B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door YvL73