Klacht: bestelling niet ontvangen, toch moet ik betalen

op 04 mei 2021 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus

Ik ben 75 jaar, alleenstaande vrouw. Bestelde paar schoenen niet ontvangen, afterpay bij Klarna, factuur is uit handen gegeven bij Alektum Group en opgelopen tot het dubbele. Pakket dienst geeft een niet bestaande track trace code als zogenaamd bewijs van levering. Dit houdt niet op, ik ga uit angst voor alle dreigementen denk ik maar betalen in termijnen voor iets dat nooit geleverd is. Ik heb er veel stress van en kan niet goed slapen door de dreigementen van Alektum Group.

Ik wil dat ze luisteren en 100% onomstotelijk bewijzen dat ik het ontvangen zou hebben. Dat kunnen ze niet, omdat ik op enig moment begrepen heb dat mijn adres op de zending zou hebben ontbroken. Dus wil ik dat ze hun fout toegeven en zelf bij de webshop waar ik het besteld heb verifiëren wat er is misgegaan. En ik wil dat ze ophouden mij nog langer onfatsoenlijk lastig te vallen en te intimideren.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alektum incasso

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alektum incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marijke de Graaf