Klacht: Asociaal niet luisterend bedrijf

op 07 april 2021 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus

Al enige tijd krijg ik post voor een ander persoon, niet woonachtig op mijn adres. De brieven gaan retour, maar blijven komen. Vandaag gebeld. Mijn verhaal heb ik niet eens kunnen doen, ik werd meteen als vijandig bestempeld en mij uit laten praten was er niet bij. Toen ik aangaf dat ik graag even mijn verhaal zou willen doen, werd er wederom asociaal door mij heen gepraat. Het leek wel of ik met een robot aan de lijn zat, steeds hetzelfde verhaaltje. Iedere zin die ik begon, werd vrijwel direct weer door heen gepraat. Omdat ik totaal geen zin meer had met deze asociale medewerker te praten, heb ik de verbinding verbroken met de mededeling dat de brief retour afzender gaat. Mijn verhaal ga ik niet meer doen, alle post gaat gewoon retour. Erover bellen ga ik ook niet meer doen, ze luisteren toch niet.

Als de brieven, voor een ander, op mijn adres stoppen. Advies voor Alektum: Laat mensen uitpraten ipv er tussendoor te gaan praten. Dit wekt alleen nog maar meer frustraties op. Neem minder arrogante medewerkers aan. De medewerker kwam over alsof hij mijn oren wel even zou wassen. Nou, helaas dat doe ik Alektum wel. Jullie hebben namelijk geen poot om op te staan!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alektum incasso

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alektum incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tinustussegas