Klacht: Albelli loopt telkens vast

op 31 januari 2018 over Albelli in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 12 februari 2018 om 14:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Simons,

Wij hebben onder andere op 31 januari en op 5 februari contact gehad via e-mail en chat. Wij hebben geen reactie meer ontvangen over de problemen die u heeft ondervonden bij het maken van uw fotoboek. U heeft uw bestelling inmiddels geplaatst en ontvangen. Mocht het programma alsnog vastlopen bij het maken van een nieuw fotoboek, willen wij u vragen contact op te nemen via klantenservice@albelli.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

Albelli

Alle klachten die gemeld zijn door CelineS