Klacht: Al zeker 6 weken geen post meer via Sandd ontvangen.

op 13 mei 2017 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zo rond half maart viel het ons op dat wij bepaalde tijdschriften niet meer ontvingen. Desgevraagd bleken deze via SANDD verzonden te worden en wij stonden op de \”verzendlijst\”.
Nu, eind april nog steeds geen enkel poststuk via SANDD ontvangen.
Diverse maken gebeld met SANDD: er waren diverse poststukken aangemeld, die wij inmiddels hadden moeten ontvangen. Niet dus.
Gistermiddag, vrijdag 28 april, reed er een auto van SANDD door de straat. De bestuurder angesproken: hij had diverse poststukken bij zich, maar alleen maar voor de oneven huisnummers. Hij verbaasde zich al dat er voor de even huisnummers niets bij was.
Wederom SANDD gebeld: men begreep het ook niet: wij hadden inmiddels zeker meerdere poststukken hebben moeten ontvangen.
Echt schandalig: ik betaal abonnementsgeld voor diverse dure tijdschriften en bovendien worden ook allerlei rekeningen zoals motorrijtuigenbelasting verstuurd via SANDD. Wanneer ik deze niet krijg, kan ik ook niet betalen, wat weer resulteert in boetes!
Wij krijgen dus NIETS en worden van het kastje naar de muur gestuurd door SANDD!

Wanneer ik gewoon weer wekelijks post via SANDD krijg!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Roorda