Klacht: al twee maanden geen krant

anouschka W. op 10 december 2019 over De Stentor in de categorie Kranten - Regionaal

Begin oktober ben ik verhuisd en ik probeer al sinds die tijd de krant op mijn nieuwe adres te krijgen. Ik heb zeker minimaal vier keer gebeld en verschillende mensen gesproken. Ik ben ook teruggebeld en de leidinggevende van de bezorgdienst zou op de hoogte worden gesteld. Ik heb contactformulieren ingevuld en uiteindelijk ten einde raad de krant opgezegd. Die kwam sowieso al geen enkele keer op mijn nieuwe adres. Vandaag afschrijvingen eens nagekeken en er wordt nog steeds afgeschreven. Weer gebeld. Er was mij beloofd dat de krant zou worden opgezegd en dat ik mijn abonnementsgeld terug zou krijgen. Nu bleek er nog steeds geen opzegging te zijn en zou weer iemand mij nog terug moeten bellen. Uiteindelijk toch de opzegging voor elkaar (hoop ik dan) en ook nog ruzie gekregen met de klantenservice medewerker omdat ze begon over dat ik geen melding meer had gedaan na half november dat ik de krant niet kreeg. Nee, natuurlijk niet, ik dacht dat hij was opgezegd. Daarom was het nog niet zeker dat ik mijn geld terug zou krijgen vanaf die tijd. Heel vervelend allemaal. En zo’n gesprek waarbij de medewerkster nog niet eens haar voornaam wil geven en zegt dat ik haar beledig is erg vervelend. Misschien is het gesprek nog ergens te vinden. Van ca 12.45 tot 13.00 uur.

Ik wil graag het abonnementsgeld terug vanaf half oktober en ik wil een bevestiging dat ik heb opgezegd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Stentor

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Stentor nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anouschka W.