Klacht: al twee jaar lastig gevallen door fly to buy

op 29 december 2017 over Buy 2 Fly in de categorie Spaarprogramma's

Schijnbaar in juli 2016 hebben ze mij aan de lijn gehad. Het kan ook zijn dat het voordelig winkelen was, geeft het incassobureau aan. Ik heb in januari 2017 een bericht gehad via de mail van een incassobureau over fly and buy. Ik heb daar netjes op gereageerd dat ik nergens vanaf weet en dat ik graag meer info van hen wil hebben waarvoor ik dan zou moeten betalen. Ik heb daar nooit meer bericht over gehad. Vandaag, bijna een jaar later, werd ik opgebeld door een ander incassobureau. De rekening is nu 140 euro. Ik geef aan dat ik het al lang al heb afgemeld en hier ook netjes op gereageerd heb. Met het opsturen van mijn mail naar het vorige incassobureau sluiten zij het dossier weer af en geven het terug aan het bedrijf. Ik vind het erg dubieus dat dit bedrijf verschillende namen aan neemt en mensen lastig blijft vallen via verschillende incassobureaus.

Ik zou graag zien dat het lastig vallen stopt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Buy 2 Fly

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Buy 2 Fly nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D. dewilde