Klacht: Al ruim 6 weken wachten op een reparatie voor mijn kapotte magnetron

op 05 juni 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Mijn magnetron is al 6 weken geleden stuk gegaan. Ik heb met de klantenservice gebeld, binnen 4 weken zou ik antwoord moeten krijgen. Omdat lidl afhankelijk is van een externe partij, kunnen zij ook niets verder doen.. Oké daar heb ik nog begrip voor.
Na ruim 5 weken, heb ik zelf gebeld… Althans Geprobeerd te bellen, want ik word iedere keer afgebroken! Tot 5 keer toe! Ik heb een klein kind in huis waarvoor ik ook steeds melk flesjes moet maken. Ik heb dus echt een magnetron nodig! Het is dat ik deze magnetron kado heb gekregen van mijn vader (nog niet eens een jaar geleden) dus ik moet wel hier nog eens bestellen. Ik ben zo ontevreden met de service van Lidl. Nooit meer koop ik iets online, zo’n slechte service heb ik nog nooit meegemaakt. Dit is wel heel jammer want zo te lezen zijn er meer mensen die klachten hebben over de klantenservice. Op deze manier schaden jullie steeds meer de imago van lidl. Ik zie ook verder geen andere weg dan op diverse kanalen mijn situatie en klacht kenbaar te maken zodat er eindelijk een oplossing komt!

Ik wil graag mijn geld terug. Ik heb geen vertrouwen dat lidl in de toekomst adequaat gaat handelen bij een defecte product. Is het terug betalen niet mogelijk dan wil ik een zsm een nieuwe magnetron.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 05 juni 2018 om 12:19 geantwoord