Klacht: Al mijn downloads en muziek zijn verdwenen

op 08 oktober 2016 over Microsoft in de categorie Software

L.S.,
Na de update van windows 10 zijn al mijn downloads van muziek e.d. verdwenen. Ook een item waar ik 25 jaar naar op zoek ben geweest en voor mij heel dierbaar is. Ik heb niet de computer naar een herstelpunt gedaan of naar fabrieksinstellingen. Sterker nog, ik heb helemaal niets gedaan in het systeem. Van de een op andere dag verdwenen. Ik ben er ziek van. Hier ben ik echt niet blij mee en dat is zacht uitgedrukt. Ook werkt outlook niet naar behoren, vindt het email systeem echt helemaal niet goed. Totaal niet overzichtelijk. Ik moet nu op zoek naar vooral dat ene muziekstuk, heb geen idee waar, omdat dat mij toen anoniem gestuurd is. Was een concert van Prince waar hij mij vanaf het podium persoonlijk bedankt voor iets wat ik voor hem gedaan heb. voor mij nu heel speciaal omdat hij in april overleden is. Ik ben er echt ziek van.

Mijn muziekstuk terug. Geen idee hoe, maar ik hoop dat u een oplossing kunt bedenken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chrissym63