Klacht: Al meer dan 14 dagen aan wachten op levering dampkap door dynalogic

op 21 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had meerdere elektrische keukentoestellen besteld bij electromania. Die zijn allemaal -met uitzondering van 1- netjes geleverd aan huis. De dampkap ontbrak op de vrachtwagen. Die zat zogezegd in een andere depot. Ze gingen mij contacteren om een nieuwe afspraak te maken. Veertien dagen later nog altijd niets gehoord. Vanmorgen heb ik dan maar zelf gebeld. Ze gingen mij vandaag terugkoppelen maar niets meer gehoord.

Als morgen het pakket geleverd wordt want het is de laatste dag dat ze bezig zijn met onze installatie van onze keuken

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 21 juni 2016 om 14:59 geantwoord

Geachte heer Dousselaere,

Allereerst onze welgemeende excuses voor dit ongemak!

Ik zie dat er een nieuwe afleveropdracht voor u is aangemaakt en dat deze morgen bij u wordt afgeleverd. Om u een beetje tegemoet te komen heb ik onze planners verzocht om uw order in de ochtend in te plannen zodat de koeriers voor 13:00 uur bij u langs zullen komen.

Verder wens ik u nog heel veel succes met de laatste loodjes van het inbouwen van uw nieuwe keuken en voor vandaag nog een prettige dag!

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door BramDo