Klacht: Al enkele weken geen antwoord over refund.

op 02 april 2020 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vlucht is 2 maanden geleden geannuleerd, ik ging zowiezo refund krijgen volgens schipholtickets. Na 1 maand probeer ik wekelijks een mailtje te sturen met de vraag of dit in orde komt en wanneer ongeveer? Krijg al een hele week geen antwoord.

Gewenste Oplossing:

Als ik een antwoord krijg wanneer dit in orde komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maxim1994