Klacht: Al een maand wordt de krant te laat bezorgd

op 27 oktober 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Sinds een maand zijn er bezorgingsproblmen met de Telegraaf. Deze wordt struktureel te laat bezorgd, steeds na 8.00 uur en later. Zaterdags wordt deze zelfs na 10.00 uur bezorgd. 2 weken geleden gebeld met de Telegraaf, men wist ervan, maar de supervisor was ingeschakeld, en ik moest wachten tot het verbetertraject was afgelopen, alvorens ik mijn abonnement kon opzeggen. Vandaag (2 weken verder) dus weer gebeld, en men gaf toe dat er problemen waren. Maar ik mocht mijn abonnement niet opzeggen. Ik heb vermeld dat wij- de telegraaf en ik- een contract hebben, ik betaal op tijd, zij moeten op tijd leveren. Heb deze maand 12 klachten ingediend, het telefoonnummer van de telegraaf staat inmiddels bovenaan bij mijn favorieten. Ik vind dat ik voldoende aangetoond heb dat de Telegraaf in gebreke is gebleven…..helphelphelp

Als het abonnement wordt stopgezet, en het resterende abonnementsgeld wordt geretourneerd.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 oktober 2017 om 17:00 geantwoord

Geachte heer Croesen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de bezorging van de krant op uw adres op di moment niet loopt zoals u van ons mag verwachten. Wij zijn inderdaad op de hoogte hiervan en zijn met een oplossing bezig en verwachten dat de bezorging op korte termijn weer op tijd zal zijn.

Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Mocht u nog vragen hebben dan kunt altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groeten,

BR Webcare Team

Heeft op 27 oktober 2017 om 17:40 geantwoord

Na 1 maand ellende vind ik het redelijk dat ons contract per direct kan worden ontbonden. Het vertrouwen in de bezorging is helemaal weg. Overigens wordt zojuist 17.20 uur, de bijlage Vrouw en Tijd in de bus gegooid. Gr Ger

Alle klachten die gemeld zijn door Ouwe krantenlezer