Klacht: Al een maand aan het wachten op speelhuisje Louise!

op 02 juni 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

9 mei j.l. hebben wij via de praxis site speelhuisje Louise besteld. Het huisje zou binnen 3-5 werkdagen geleverd worden. Helaas, bijna een maand!!! later is er nog geen speelhuisje. Telkens als we informeren wanneer het huisje dan wordt geleverd, blijkt het wederom niet eens besteld! Het is nu al de 3e keer dat het huisje opnieuw in bestelling is geplaatst bij de leverancier (ja serieus!!!) en telkens zouden we een referentienr. via de mail ontvangen, maar dat blijft dan vervolgens uit.

Als we vervolgens na een kleine week toch maar weer eens gingen informeren, was het wederom zo dat er dan geen gegevens in het systeem te vinden waren?! Dit, terwijl we telkens weer braaf het lijstje met persoonsgegevens opdreunden in de hoop dat de bestelling nu eindelijk wel in orde kwam. Nu was onze vraag wederom, wanneer kunnen we het huisje dat er al wééééken had moeten zijn, nu eindelijk verwachten? We hebben enkel een reactie per mail gekregen m.b.t. de beloofde korting, maar wanneer komt het huisje? Het was een verjaardagscadeau voor onze dochter, maar dat is inmiddels helaas al verpest. Haar verjaardag is al geweest. Hoop spoedig een reactie te vernemen, want we zijn het helemaal beu om aan het lijntje gehouden te worden en ik vind de behandeling ronduit schandalig!

Wij willen zsm gebeld worden, niet via de mail benaderd worden. Daarnaast willen wij het huisje deze week geleverd hebben en eisen per direct een schadevergoeding van 20 euro per dag dat ons huisje uitblijft.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 08 juni 2016 om 09:36 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door N.W.M