Klacht: Al drie maanden wachten op terugbetaling !

op 24 maart 2017 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Ik heb een factuur in dec16 twee keer betaald.
Ook na een enorm aantal mailtjes, heeft CanalDigitaal nog steeds geen creditering uitgevoerd.
Per mail hadden ze beloofd: eind februari, daarna eind maart, en op 20 maart hebben ze gemeld dat het eind april wordt.
Mijn IBAN nummer heb ik acht keer op verzoek van CanalDigitaal moeten doorgegeven.
Handmatig crediteren is volgens de Servicedesk niet mogelijk.

Kortom:
de klanttevredenheid in deze kwestie is tot NUL gedaald.

Als eindelijk de creditering is uitgevoerd, en het bedrag op mijn rekening is teruggeboekt.

Gelukkig heb ik nu inmiddels een andere provider.
Nu alleen nog wachten op de terugbetaling

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

6 maanden geleden - Geachte heer Hajema, U geeft aan dat u al een aantal keer beloofd is dat wij het bedrag zouden terug storten op uw rekening en dat u al meerdere keren uw IBAN heeft doorgegeven om dit in orde te maken. Uit onze administratie blijkt dat er inderdaad al veel mail contact hierover geweest is en dat dit eerder niet gelukt is omdat er geen IBAN van u bij ons bekend was. Ook zien wij dat dit op dit moment wel bij ons bekend is en dat wij nu het bedrag klaar gezet hebben om over te maken naar uw rekeningnummer. Wij kunnen u dan ook verzekeren dat dit gaat gebeuren rond 20 april aangezien het dan van onze rekening af wordt gehaald door de bank en overgemaakt wordt naar het rekeningnummer wat u doorgegeven heeft. Wij willen wel onze excuses aanbieden dat dit zo lang heeft moeten duren en vinden het vervelend dat u zo veel mail contact met ons heeft moeten hebben om deze reden. Met vriendelijke groet, Adrian Webcare CanalDigitaal

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 08 april 2017 om 17:44 geantwoord