Klacht: Al 8 maanden Geen geld terug

klote Blokker op 29 juli 2021 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb via Blokker op internet een sapcentrifuge gekocht. Die sapventrifuge werd geleverd door Medion-Blokker. Die sapcentrifuge bleek kapot te zijn…het werkte helemaal niet…ik heb het teruggestuurd naar Medion Blokker en nog steeds heb ik mijn geld € 49,95 niet terug.Blokker stuurt mij naar Medion voor mijn geld en Marion weigert mijn geld terug te storten. Jurisprudentie zegt dat Blokker verantwoordelijk is om mijn geld terug te geven …ik heb jij Blokker gekocht en Blokker betaald en niet Medion. Ik had nood met Medion onderhandeld of een relatie of overeenkomst gesloten. Ik had een koopovereenkomst met Blokker gesloten. Ik ben nu van plan aangifte te doen tegen Blokker en een zaak beginnen door een deurwaarde in te schakelen wat Blokker duur zal komen te staan. Ik ben al 8 maanden bezig en wordt al 8 maanden niet serieus genomen door aBlokker en Medion-Blokker. Ik hoop dat u het zal kunnen oplossen anders zet ik zwaardere middelen in zoals gezegd. Ik ben het zat.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld meteen en zsm terugkrijg nu en het liefst met rente.voor al het ongemak bezorgd aan mij.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht klote Blokker

1 jaar geleden - Eindelijk mijn geld terug...na bijna 1 jaar en na tig genomen maatregelen. Schande.

Alle klachten die gemeld zijn door klote Blokker