Klacht: Al 6 weken wordt de krant op zaterdag niet bezorgd

op 10 februari 2018 over Eindhovens Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

6x gemeld via telefoon. 2x via facebook. Telkens wordt ‘er met de bezorger gesproken’, maar niks wordt opgelost. Mijn moeder is 82 en heeft nu al 6 keer de krant op haar fietsje gaan halen in de winter. Naast de extra frustratie, activiteit en kosten
Vind ik het ronduit idioot dat die bezorger de krant niet moet nabezorgen! Dat is wel de minste service.
Dit moet ik eens doen als zzp-er bij mijn klanten. Dan lig ik er meteen uit. En terecht als je idioot slechte service hebt. Maar er is maar 1 krant in Eindhoven en mijn moeder wil die graag krijgen. Niet te veel gevraagd als je een abonnement hebt, dat de krant ook bezorgd wordt, lijkt me!

Als mijn moeder de kosten voor zaterdagkranten retour krijgt gestort op haar rekening. Dat de krant ook op zaterdag bezorgd wordt. En excuus van de bezorger of een andere die wel zijn/haar baantje serieus neemt.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhovens Dagblad

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhovens Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cidy