Klacht: Al 4 weken wachten op mijn eigen geld

op 02 augustus 2017 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Ik had geld op Unibet gezet. Wegens omstandigheden moest ik dat er snel weer af halen. Toen ik dit deed is mij helemaal niks verteld omtrent de procedures en regels die hier over zijn, dus wist ik niet dat ik een fout was begaan. Ik wachtte rustig 1 week lang op m’n geld dat blijkbaar helemaal niet zou komen. Ik had nergens bericht van gekregen dus ik belde met de klantenservice. Deze legde mij vervolgens uit dat zij een strenge werkwijze hebben omdat veel mensen via Unibet hun geld witwassen. Ik kon heel goed begrijpen dat deze regels er zijn, vond het alleen jammer dat dat allemaal achteraf gemeld word. Maar goed, ik moest dus allerlei formulieren en bestanden inzenden en dan zou het alsnog binnen 1 week geregeld zijn. 1 week later: wederom geen geld. Dus ik nogmaals bellen. Geeft de klantenservice medewerker mij aan dat ik even wat formulieren moet op sturen en dat het dan geregeld zou worden. Diezelfde formulieren die ik een week eerder al had opgestuurd. Deze zijn zij dus blijkbaar gewoon kwijt geraakt neem ik aan? Enfin, ik nogmaals alles opsturen. En 1 uur later bel ik nogmaals om te controleren of het goed is gegaan. De medewerker geeft aan dat alles binnen is maar dat dit niet voldoende is, er moet nog meer verstuurd worden (foto’s van mijn gezicht met mijn aankoopbewijzen, mijn id kaart bij de aankoopbewijzen, een bewijs van waar ik woon dmv een brief van de overheid), ik krijg dus weer is wat nieuws te horen. Ik nogmaals alles inleveren dus, hier mee zou het dus eindelijk geregeld zijn. Alles word nu binnen 1 uur goedgekeurd, tot mijn grote verbazing ze WEER om iets nieuws vragen. Namelijk een bewijs van mijn bankgegevens en een verklaring van waarom ik zo snel mijn geld heb terug geboekt (wat ik allang al eerder heb gedaan). 1 week later, heb ik nog steeds mijn geld niet dus besluit ik nogmaals contact op te nemen. In dit gesprek leg ik alles nogmaals uit en de medewerker vraagt mij of ik hem kan beloven dat ik voortaan alles eerst in zet voor ik het weer naar mijn rekening terug stort. Ik beloof hem dat en hij geeft aan dat ik mijn geld na het weekend kan verwachten. Het is nu inmiddels woensdag, ik ben 4 weken verder, sta iedere keer gemiddeld 10 minuten in de wachtrij, iedere collega beloofd van alles en zegt ook iedere keer weer wat anders en ik heb nog steeds mijn geld niet. Het gaat hier om 600,- dus het is niet zomaar een bedrag.

Wanneer het eindelijk eens netjes afgehandeld word en ik mijn geld op mijn rekening zie staan deze week.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Beccws