Klacht: al 3 keer geen krant gehad

op 05 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 februari 2018 om 15:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Reijnders,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat de bezorging van uw Telegraaf de afgelopen dagen niet op orde is geweest.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klachten over de bezorging doorgezet naar onze bezorgdienst en dit wordt ook besproken met onze bezorger. De nodige handelingen zullen worden genomen om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde gaat komen.
De gemiste kranten hebben wij natuurlijk op uw abonnement gecompenseerd in de vorm van extra bezorgdagen die toegevoegd zijn aan de lopende betaalperiode van uw abonnement.
Wij zouden u willen verzoeken om de bezorging de komende dagen in gaten te houden en direct melding bij ons te maken mocht dit aanhouden.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Heeft op 17 februari 2018 om 08:59 geantwoord

vandaag 17 februari weerrrrrrrrrrrrrrrrrr geennnnnnnnnnnn krant.
Ik ontvang hem graag nog deze morgen.
Reijnders
grote maagdenstraat 24
4524 es SLUIS

Alle klachten die gemeld zijn door jja777