Klacht: begriploos en zeer onbeleefde service

op 06 februari 2016 over AKO media servicebureau in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al een aantal keren ben ik zeer onbeleefd te woord gestaan, er word geen gedag gezegd (ondanks dat ik dat wel doe zelf). ze snauwen af, zijn erg kortaf en laten andere klanten voorgaan. zodra ik daar wat van zeg, krijg ik blikken waarvan ik wel 10x dood neer kan vallen.
vreselijk personeel bij deze ako!! kan nooit een vriendelijke lach of woord vanaf….. ook niet tegen mijn zoontje van 1.5 jr die tegen haar brabbelt.

Gewenste Oplossing:

normale omgangsvormen en klantvriendelijk gedrag

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AKO media servicebureau

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AKO media servicebureau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jo1