Klacht: AJJM van Sluisveld bezorging

op 26 september 2017 over actievandedag.nl in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben 2 uur thuis gebleven dan een telefoontje die meteen neergelegd
wordt en terug bellen kan niet
Wat hebben jullie goede bezorgers chapoo

Gewenste Oplossing:

Niet tevreden kan me niet voorstellen dat dit de DPD is schandelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over actievandedag.nl

Bericht van actievandedag.nl

1 maand geleden - Beste meneer van Sluisveld, Wat vervelend dat de bezorging van uw bestelling niet gelukt is en op deze manier is verlopen. We willen u graag verder helpen, maar kunnen geen bestelling van u vinden op het e-mailadres dat u heeft opgegeven. Zou u ons een e-mail willen sturen met daarin uw bestelgegevens, zodat we u naar behoren verder kunnen helpen? Met vriendelijke groet, Karin

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over actievandedag.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door actievandedag.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ad van Sluisveld