Klacht: ajax shirt niet geleverd

op 26 januari 2014 over coolstuff4kids.nl in de categorie Internetshops - Kleding

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over coolstuff4kids.nl

Bericht van coolstuff4kids.nl

3 jaren geleden - We hebben een nieuw tenue opgestuurd komt van de week binne groet coolstuff

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door coolstuff4kids.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat coolstuff4kids.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

coolstuff4kids.nl

Heeft op 28 januari 2014 om 23:25 geantwoord

Er is een tenue opgestuurd van adidas een duurder tenue

Heeft op 29 januari 2014 om 13:07 geantwoord

we wachten eerst maar af. eerst zien dan geloven. verder op de website gezien dat nog steeds de oude, aan ons niet leverbare versie wordt aangeboden !

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van coolstuff4kids.nl beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht mmmj

3 jaren geleden - helaas tot vandaag geen levering. inmiddels 3 weken na bestelling. te triest voor woorden. deze week zou er een vervangend tenue worden verstuurd. u raad het al, een zoethoudertje. we zijn het zat. volgende week gaan we naar de bank om de betaling terug te halen en om melding te gaan maken via opgelicht.nl.

Reactie van de melder van de klacht mmmj

3 jaren geleden - NOG NIETS GEREGELD, GECOMMUNICEERD OF ONTVANGEN.

Alle klachten die gemeld zijn door mmmj