Klacht: Airmiles ingewisseld bij AH webschop Lekkerweglekkerthuis voor Airmiles korting.

[email protected] op 03 maart 2021 over Airmiles in de categorie Spaarprogramma's

Op 15 februari jl. wisselde ik 4000 airmiles in voor een bol.com cadeaukaart. Ik ontving van u een bevestiging op dezelfde dag om 20.02 uur dat het ingewisseld was.
De bol.com tegoedkaart ontving ik echter NIET.

(Op 15 februari jl. wisselde ik ook 3000 airmiles in voor een bol.com cadeaukaart. Ik ontving van u ook een bevestiging op dezelfde dag om 20.05 uur dat het ingewisseld was.
Deze bol.com tegoedkaart ontving ik wel per separate mail.)

Dat is dus heel vreemd en de bol.com kaart tegoedbon met inwisselcodes ontvang ik graag dus alsnog.

Graag alsnog de levering per email van de bol.com kaart ter waarde van 4000 airmiles zijnde 20,00 euro, zodat ik deze kan gaan gebruiken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airmiles

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - Wellicht nog als toevoeging. AH zond wel een bevestiging digitale producten onder 1002816819 maar de bol.com kaart voor deze bestelling is niet ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airmiles nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]