Klacht: Airfryer XL

op 14 februari 2018 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Beste,
We gingen op dinsdag 13 februari naar de Blokker gelegen te Brusselse Poort in Maastricht.
We kochten een Airfryer XL, de dame die ons hielp was vriendelijk en ging in de stock een doos halen. We rekenen dit af en gaan terug naar huis. (Hasselt in Belgie)
We komen thuis aan en zien dat er 2 koffiezetapparaten van Philips in de doos steken. Aangezien de winkel op dat moment al gesloten was, heb ik deze ochtend gebeld naar de winkel.
Ze verzochten ons om terug te komen met de 2 koffiezetapparaten. We zouden de Airfryer XL dan kunnen meepakken. We rijden dus vandaag 30km terug. We komen in de winkel aan en we werden zeer onvriendelijk ontvangen. De dame wat achter de kassa stond nam de 2 koffiezetapparaten terug en zei dat ze de Airfryer nietmeer in stock had, terwijl ze aan telefoon wel beloofd hadden dat we deze konden meenemen. Ze zei ook nog dat ze niet begreep wat er was misgelopen gisteren omdat ze de Airfryer gisteren ook al niet in stock hadden. We hebben dan ons geld maar teruggevraagd.Er kon nog geen verontschuldiging vanaf. We zijn dan maar teleurgesteld terug naar huis gereden. De afstand is enkel 30km en daarom vinden we dit erg jammer. We hebben vandaag 60km gereden voor iets wat er niet was terwijl dit wel beloofd was aan de telefoon.

We zouden graag onze kilometers vergoed krijgen voor dit nutteloos geval.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sofie herlitska