Klacht: Air health fryer

Cansucansu op 31 oktober 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb een air health fryer 3,5l gewonnen maar ik ben er absoluut niet blij mee volgens de in structies moest ik het een 15 kwartier laten opwarmen op 200°. Er staat ook op dat ik geen verlengsnoer mag gebruiken en dit heb ik ook niet gedaan. Na een kwartier zag ik dat de spijker los kwamen de handvat is los en het is precies gesmolten. Ik heb het vandaag thuis gekregen en ik wou het eens uit testen. Op de foto’s ziet ook duidelijk dat het niet gezond is om te gebruiken. Ik vind het heel jammer want ik war heel erg bij toen ik het won

Nu zou ik graag een ander krijgen waar de spijkers niet los komen want het is wel erg gevaarlijk als het tussen mijn eten zit en als ik het niet optijd zie.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 01 november 2017 om 14:53 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat uw airfryer niet functioneert, zoals het zou moeten. Ik zie dat u ons inmiddels ook gemaild hebt met foto's. Ik heb deze voor u doorgezet naar de veilingmeester. We zullen bij de aanbieder navragen of het versturen van een nieuwe airfryer mogelijk is. U ontvangt z.s.m. een terugkoppeling van ons per mail.

Wim-webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door