Klacht: AH mobiel levert niet wat op de website wordt gezegd

op 15 juli 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

LS,
Ik kocht voor de vakantie bij AH een slim only pakket. De website van slim only (SLIM, niet SIM) vermeldt allemaal bundels en daaronder een pdf met de titel Bekijk de overige tarieven. Daarbij staat een internetprobeerbundel voor 4,99 euro. Ik wilde deze via de slim only app bestellen, maar hij stond niet bij de te bestellen bundel. Na mijn vraag kreeg ik het antwoord: Deze bundel bestaat niet meer.
Op mijn opmerking dat het wel op de website stond kwam het antwoord: “dat is een oud overzicht……”
Juist vanwege deze bundel (te gebruiken voor een test van mijn digitale krant tijdens vakantie) heb ik een slim only pakket gekocht.
Ik voel me zeer misleid door AH Mobiel.

Gewenste Oplossing:

AH mobiel vermeldt de internetprobeerbundel op haar website en moet deze dan ook leveren. Of compensatie bieden bij de aanschaf van een dure bundel.
Ik wil excuses, een bedankje voor het "aangeven" van deze fout, en compensatie voor de tijd die ik hiermee kwijt ben

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door henrygroenveld