Klacht: agressieve verkooptechniek

op 20 mei 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Gisteren bij etos in heer-maastricht geweest,
Was nog niet binnen vraagt verkoopster letterlijk ” wat kom je doen ”
alsof ik een dief ben.
Vervolgens vertelde ik dat ik kwam voor leesbril, maar moest passen in mijn etui, waarop antwoord kreeg ” maakt niet uit wij hebben ook etuis die ik erbij kon kopen”. Er werd eigenlijk niet goed geluisterd naar mij en men wilde mij andere dingen verkopen waarvoor ik niet kwam.
Gevolg is dat ik naar buiten ben gegaan de hoek om naar kruidvat waar ik wel twee leesbrillen heb gekocht.

Dit is niet een persoon overkomen maar vorige week ook mijn schoonmoeder, een mens van 80 jaar, werd ook zo agressief benadert alsof ze de winkel kwam leegroven, ook zij is om de hoek bij kruidvat gegaan.

ik heb zelf ook eigen bedrijf dus behandel de mensen normaal, en geef ze het gevoel dat ze klant zijn, en dat het personeel er staat voor de klanten en de zaak en niet alleen voor hun salaris want zo kwam het over.
Dan blijven de klanten ook terug komen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Louisvanc