Klacht: Agressieve benadering personeelslid

op 03 mei 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Goedeavond,

Ben gisteren bij mac donald op scheveningen geweest en bestelde een medium menu. Op mijn bon stond groot en ik gaf dat aan, zei de mevr dat ik maar 0.75 meer betaal en dat ik daar moeilijk over doe, vond dat ik moest krijgen wat ik bestelde, ben in mijn leven nog nooit zo behandeld en zeker niet bij mac donald.
Vevolgens krijg ik mijn maestro burger zonder saus en durfde daar niet nogmaals wat over te zeggen, want ze hadden allemaal ruzie met elkaar. Mevr had een rood sjaaltje om en het was 3-5 rond 18.00, nummer op de kassabon helaas met blad weggegooid.

Ga regelmatig in Roterdam naar de mac en ben tevreden als ik waar krijg voor mijn geld, dus de oplossing laat ik aan jullie, nog nooit een klacht gedaan maar dit gaf zo\\\'n rot gevoel. Maar het een keer over doen met mijn gezinnetje zou ik waardig vinden.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door niettvreden