Klacht: Agressieve benadering

op 05 juni 2016 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 2 bonnen gekregen om gratis proefabonnement weg te geven. Heb dit gedaan, maar ben niet te spreken over de manier waarop hier mee wordt omgegaan. Er is nog geen krant bezorgd of de mensen worden al lastiggevallen met mails en telefoontjes over vervolgabonnement. Men kent de krant nog niet eens. Ik bedenk me wel 100 keer voor ik dit weer doe. Ik krijg het commentaar over mij heen.
Heb zelf nu ook een proefabonnement en zaterdag geen krant gekregen. Heb vaker problemen met deze bezorger en heb hierover al bij u geklaagd, maar het gebeurt steeds weer.
Ik heb de moed opgegeven op het te melden
Dit was mijn klacht.

Gewenste Oplossing:

De krant is verder prima,
Na de 14 dagenperiode één keer benaderen voor een vervolgabonnement.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klachtje48