Klacht: AGR koeler

op 15 november 2018 over BMW in de categorie Automerken

Sinds september brandt er een oranje lampje . Bij uitlezen blijkt de
AGR Koeler lek te zijn. Nu horen we dat er een backorder is van 6000 van deze koelers is en jan. 2019 pas geleverd kan worden…… We betreuren dit erg. Want de inlaat raakt nu ook helemaal bevuilt en de auto gaat stinken.
We waren er zo zuinig op en de aardigheid raakt er nu af. Hebt u een oplossing. Jullie garanderen veilig en vertrouwt rijden. Nu dat vinden we op dit moment helemaal niet. Dit is dus een groot probleem van BMW…krijgen we hier ook respons op of komt u ons tegemoet in de kosten en wat komt er nog meer achterweg nu we zolang moeten wachten. Dit is toch een groot probleem

Ik zou graag antwoord willen en hulp voor een oplossing en als jullie die niet kunnen bieden kan BMW Nederland ons dan ook in de kosten tegemoet komen want dit is een duur onderdeel en wat vernielt deze koeler nu nog meer in eens zo'n nette auto.
Hij begint van binnen te stinken naar smeerolie of iets dergelijks. We hebben de interieur filters ook al laten vernieuwen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BMW

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BMW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.A. Pietersma