Klacht: Aggressieve benadering!

op 04 juli 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs kreeg ik een e-mail van Cannock Chase voor een incasso van Waternet. De toon (en opmaak) van deze mail was zodanig dat ik in eerste instantie aan phishing dacht, en de mail bijna had genegeerd tot ik met Waternet belde voor de zekerheid, en er inderdaad nog 20 euro open bleek te staan..

De eerste alinea van de mail was als volgt: “Geachte heer/mevrouw, aan eerdere verzoeken om te betalen, heeft u niet voldaan. Blijkbaar zijn rechtsmaatregelen noodzakelijk om u tot betaling te dwingen.”

Ik vind dit een nogal rare manier van een officiële brief beginnen en had het dus bijna afgedaan als spam. Niet effectief als dit bedrijf denkt op deze manier mensen door intimidatie tot betalen te dwingen!

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat Cannock Chase Incasso een beetje meer gaat nadenken over hun benaderingswijze.

Alle klachten die gemeld zijn door Leungemetaal