Klacht: Agenda 3 weken na ontvangst onze betaling nog niet ontvangen

op 25 januari 2018 over Karssen in de categorie Kantoorartikelen

Begin januari bestelde ik via de site Agenda.nl een succesagenda Mini 1 dag/pagina. Die bestelling plaats je blijkbaar bij Karssen Office. Via Track en Trace zag ik dat de overschrijving reeds op 4 januari in de late namiddag \”succesvol\” gebeurd was. Aangegeven leveringsduur: 2 dagen. Vorige week – 2 weken na betaling namen wij telefonisch contact met Karssen. Er werd bevestigd dat de betaling ok was, maar het bestelde product weinig gevraagd werd, waardoor het zo lang duurde. De man aan de lijn zei dat hij verwonderd was dat wij hierover geen mail ontvangen hadden. Vandaag – 3 weken na bestelling en bijna de eerste maand van 2018 voorbij- nog altijd geen levering. Ondanks veelvuldige pogingen, blijkt het bedrijf deze namiddag telefonisch niet bereikbaar.

Voor mezelf: na ontvangst bestelde agenda.
Ruimer: als zoveel mensen klachten hebben omdat hun bestelde en betaalde product niet geleverd wordt, vind ik het evident dat de oorzaak van die gebrekkige werking van het bedrijf onderzocht wordt: aanvaardbare oorzaak of malafide bedrijf? Indien dat laatste mag dit voor mij openbaar gemaakt worden, zodat toekomstige \'slachtoffers\' vermeden worden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karssen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karssen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J. Truwant