Klacht: AGC – dossierbehandelaar doet uit de hoogte

op 29 januari 2014 over AGC Gerechtsdeurwaarders in de categorie Deurwaarders

Ik belde om een zeker te weten wat het laatste openstaande bedrag van mijn vordering was. Snoevend kreeg ik te horen…’ik heb hier begin januari toch al een mail over verzonden’. Ik gaf aan dat ik een eindaflossing wilde doen en gewoon zeker wilde weten dat ik het op dat moment correcte bedrag ging over maken. Dat interesseerde de behandelaar kennelijk allemaal niet, ze gaf snoevend te weten dat ik tussentijds honderd euro had afgelost. Toen ik nogmaals vroeg wat dan het correcte eindsaldo was, was haar duidelijk ondertoon ‘kun je dat zelf niet uitrekenen’. Ik verwacht dat als ik een incassobureau bel met name voor een eindaflossing, dat ik dan een positief geluid aan de andere kant te horen krijg.

Excuses over deze behandeling. Naam van de dossierbehandelaar is bij mij bekend, ik zie hier op deze site meer klachten over haar.

Reactie van de melder van de klacht VanessaB

3 jaren geleden - Afgezien van ineens een mailtje met ook daarin vermeld wat het openstaande bedrag was, niets meer van ACG vernomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door AGC Gerechtsdeurwaarders in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door VanessaB