Klacht: Afzuigkap en ventilatie afvoeren werken niet

op 13 november 2017 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Klacht Vestia
De afzuigkap werkt niet. Ook is de ventilatiecapaciteit van de normale ventilatie afvoeren veels te laag. We wonen er sinds maart 2017 en tot nu toe is dit niet opgelost. We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Deze klacht hebben we via de website en telefonisch al tig keren bij Vestia gemeld. Ook ben ik op de vestiging langsgeweest, wat volkomen zinloos is geweeest. Zij verwijzen ons naar Bemar, echter heeft Bemar nooit gebeld voor een afspraak. Als wij ze bellen geven ze aan dat ze nog zullen gaan bellen. Hierna hebben we telefonisch weer contact gehad met Vestia. Hierop stuurden ze een monteur van de Atag, om ons vervolgens te vertellen dat de afzuigkap het niet doet. Nu verwijst Vestia ons weer naar Bemar.

Als de afzuigkap en ventilatie afvoeren naar behoren werken.
Hierover willen wij ook een vergoeding ontvangen.
Dit heeft ons veel tijd, kosten en moeite gekost. Ik heb immers vrij moeten nemen van werk zodat de monteur langs kan en ook zodat ik bij Vestia langs kon gaan. Ook hebben we sinds maart niet normaal kunnen koken, omdat onze woning niet geventileerd kan worden.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vestia

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vestia nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

Bericht van Vestia

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Sayem, Bedankt voor uw bericht via www.klacht.nl. Uw bericht is doorgestuurd naar mijn collega van Nazorg. Hij neemt binnen twee werkdagen contact met u op. Nieuwe klachten kunt u in het vervolg melden via het contactformulier op onze eigen website: https://www.vestia.nl/#!PageID=2036&content=&contentid1=&contentid2= Met vriendelijke groet, Malika el Ajjouri klachtencoördinator KCC

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vestia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vestia

Heeft op 23 februari 2018 om 13:35 geantwoord

Heeft op 26 februari 2018 om 11:47 geantwoord

Er zijn 2 personen langsgeweeest, die beiden hebben geconstateerd dat de afzuigkap niet werkt. Ondertussen weer een paar maanden later werkt de afzuigkap nog steeds niet. Niemand heeft mij benaderd om reparatie of dergrlijke. Ik ben erg ontvreden over de gang van zaken bij Vestia.

Alle klachten die gemeld zijn door Salima Sayem