Klacht: Afzuigkap deuk in de pijp

op 14 augustus 2018 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

Bericht van Mandemakers Keukens

1 jaar geleden - Beste mevrouw scholten,Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat er een deuk in de schacht van de afzuigkap zit. Ik ga er voor zorgen dat er zo spoedig mogelijk contact met u wordt opgenomen om deze klacht te bespreken.Met vriendelijke groet, Nicole de Haan - Mandemakers Keukens

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mandemakers Keukens

Heeft op 16 augustus 2018 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Scholten,

Ik heb vernomen dat mijn collega van de klantenservice contact met u heeft opgenomen. Wij hebben voor u een nieuwe schacht in bestelling genomen en nemen contact met u op voor het maken van een afsprak zodra deze bevestigd is door de leverancier. Indien u nog vragen heeft vernemen we dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Nicole de Haan - Mandemakers Keukens

Alle klachten die gemeld zijn door Aukje Scholten